Mitt nyår

Jag tycker nästan synd om er läsare.
Ni tittar in så troget varje dag, men upptäcker att det varit förgäves..
Laddar ju nästan aldrig upp något nåmer.
Men jag vet inte vad jag ska skriva?! Okey, här kommer det om nyår.
Koperiat från min bdb, tjalalaa


Jag tror nog inte man kan kunde ha trevligare än vad jag hade på nyår (:
Eller jo, visst kan man. Men sjukt trevligt var det!

Åt först middag, fläskfilé med tsatziki, med familjen.
Sen ringde de en taxi åt mig, så åkte jag då taxi till djuptjärn.

Så var jag där med Minna Drugge, (HAHA! bara minna fattar) Nicke & Bjur.
Vi satt och såg på tv, lyssnade på musik och hade det allmänt treevligt.
Och Minna och Drugge hade typ sex under samma täcke som mig!? HAHAA.

Sen där vid 20 i 12 så skulle vi åka till backen å smälla raketer.
Vi hade först tänkt åka skoter, epa & skidor, haha. Men tyvärr så haverera skotern?

Så vi alla fick åka epa. Bjur körde, Minna satt bredvid
med mig i knät, Nicke på flaket och Drugge på skidor bakom. Hahaha.
Så mötte vi polisen också, shiiet! Fast dom vände inte, som tur var. HAHA.
Fett dåliga kalixpolisen är alltså.. jajja, man ska inte klaga. ;)

När vi kom till backen så var dom ju verkligen
TVUNGNA att gå heeela vägen HÖGST upp. Så stod vi där och kollade
på och sköt raketer till klockan 1 kanske. Så for Nicke & Bjur
hem någon gång där mellan 12 - 1.

Senare kom Tobbe dit, fett nice, han har alltid "godis" ;)
Så då vart min kväll räddad typ haha. Fast när jag sedan
skulle åka nerför backen på mina skor (...) så ramlade
jag och typ bröt höften hahaha.

Och sen ringde mamma en taxi som kom och hämtade mig och skjutsade hem mig.
Väl hemma, kommer jag på att jag visst tappat mobilen! (LYCKAT)

Så då sitter jag och mamma i 40 minuter och väntar på att taxin ska komma
och köra oss till backen igen. Och ja, min mobil låg där. Fan så glad jag blev! :)

Så pratade jag även med Oscar i tel påvägen hem igen, haha tror knappast
han kommer ihåg det..? Hahaha fett full han var. "Nej jag är inte full!" haha myt ;)

(och duktig som jag är) så lyckades jag även
ramla 5 hela gånger under kvällen tror jag :)


Först när jag hade vart ute och "ätit godis", så kom jag in
i högklackat med massa snö under, så ramla jag typ rätt in i köket, hahah.
Så skratta alla, skämmigt :< Var ju fan tvungen att berätta för
dom att jag inte var full, haha. Fick svaret "Inte än ;)" hahaha.

Sen när vi stod ute och sköt raketer, tror jag? Kmr inte riktigt ihåg.

Sen så ramla jag påväg upp i backen.

Och så ramla jag när den störta raketen exploderade på marken.

Och så ramlade jag när jag skulle leka fräsig och åka nerför backen..
Haha som jag sa.

Lyckad kväll iaf :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0