8 sanningar om mig

1. Jag tar inte åt mig när folk kallar mig saker. Visst, ord kan såra, dock bara om man redan mår jävligt dåligt. Vilket jag inte gör så ofta, men de händer. Och jag är ganska så jävla dryg jagsjälv, och älskar att trakka personer jag inte tycker om, så jag vet hur de är, skitkul ;) så om ni nu tycker jag är så jävla fjortis, fortsätt kalla mig det då, jag är iaf migsjälv som VÄLDIGT MÅNGA inte vågar vara.

2. Jag HATAR när folk dissar. Alltså tex inte svarar på sms osv. (som jag för det mesta gör, alltså smsar, hatar att ringa) Jag blir fett jävla lack och kan då slänga ur mig saker som jag sen kommer få ångra, tyvärr. Hatar även när folk aldrig skriver smileysar, tror att dem är sur då.

3. Jag vill ha det jag inte kan få. Killar, betyg, vänner osv.. Jag faller för det som jag inte har stor chans att få, och jag kämpar för det. Älskar kampen! Man känner sig stark och man har ett mål. Dock när jag får det jag vill ha, (vilket jag oftast får) så nöjer jag mig med det. Jag skiter inte i allt då, som vissa andra (host).

4. Dock så HATAR jag folk som spelar "svårflörtade". Både killar och vänner. Vad fan vinner ni på det? Det är bara jobbigt, och man blir less. För det märks så jävla tydligt. Våga visa era känslor, sånt tycker jag är bra!!

5. Jag har jävligt lätt att missförstå saker. Tex om det är någon som nästan aldrig berättar något, alltså de som står mig nära. Ja, såna som inte vågar/vill visa sina känslor helt enkelt. Då drar jag egna slutsatser efter gamla erfarenheter, och det blir oftast fel. Så sjukt fel.

6. Jag är bortskämd, och jag gillar det! Vem gillar inte att få pengar liksom? Att jag skryter om det kanske är lite överdrivet, jag skulle också hata mig om jag var ni, men som sagt så gör jag det bara för att ni blir så satans sura ;)

7. Jag har nästan inga tjejkompisar, och det är så jävla tråkigt! "/ visst, jag älskar att umgås med killar, men med killar kan man inte göra riktigt samma saker som med tjejer.. Shoppa, ha spakväll, hitta på random skitroliga saker, ragga på killar osvosv..

8. Jag HATAR knark. Vare sig det är lätta droger (inte tobak, alkohol) eller tyngre droger, jag är emot allt. Och det har sina anledningar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0