T-roc - Lilla Gumman

Visst, låten passar väl egentligen bara in till killar.. Är ju inte lesbisk precis, haha!
Men den är bra ändå! Om man som tjej tex tänker sig det om en kille ;)




Lilla gumman du kan dra åt helvete
Du har ingenting att ge mig nu
Snälla rara bara dra åt helvete

Lilla gumman du kan dra åt helvete
Eller ta ditt eget liv typ nu
Så jävla luder bara dra åt helvete


Yeah, det finns två saker som jag inte pallar av i mitt liv
Ett förhållande, två brudar som går över lik
Prata skit och hitta på en livs historia
Och kommer upp med fakta som jag finner föga troliga

Försöker imponera med en massa skitsnack
Men gumman, jag är inte dum så ät nu upp vad du har sagt
Plus detta faktum att en brud faktist förväntar sig
Att du ska ge ditt liv till henne så fort hon bara öppnar sig

Okej du gillar mig, det är trevligt men vad vill du ha?
Du säger att du vill ha mig men visa det eller ha det bra
Uppvakta snubben som du känner att du gillar
Come on leave the pussy ändrar aldrig mina killar

Så alla fina flickor droppa självklarhet och samvete
Dags att tänka om, eller ba dra du åt helvete
Dra du dit pepparn växer, jag har aldrig bett om dig
Så är jag inte värd din tid så är det bara att tacka för sig
Hej pårej

Lilla gumman du kan dra åt helvete
Du har ingenting att ge mig nu
Snälla rara bara dra åt helvete

Lilla gumman du kan dra åt helvete
Eller ta ditt eget liv typ nu
Så jävla luder bara dra åt helvete

Yeah, du trodde väl att jag var dum och inte fatta vinkeln
Men jag kände det på mig redan innan du beställde drinken
Tro mig baby, jag har pratat med en vän till dig
Som öppna upp sig som en bok om skiten som du gjort mot mig, tack

Hoppas att kryssning och grabbarna var värt det
Jag lovar dig jag skulle kunna ha gett dig hela världen
Men att jag fick mer i bagaget än jag hade förr
Det ända jag vill nu är att få sparka ner din ytterdörr

Känn dig träffad av vartenda ord jag säger
Sluta snacka eran skit att tjejer inte kan va players
För när din egen brud har sminkat upp sig själv så sjukt
Och lämnar dig i lägenheten medans hon själv sen går ut

Och käkar middag med nån kuk som du inte ens har mött
Så packa grabben väskan dra för kärleken har dött
Ta dig en kryssning, ta sin ring och närmar sig det slutet
Äran ta den ringen kasta den i sjön och greppar sig på kuken

Tack för ingenting

Lilla gumman du kan dra åt helvete
Du har ingenting att ge mig nu
Snälla rara bara dra åt helvete

Lilla gumman du kan dra åt helvete
Eller ta ditt eget liv typ nu
Så jävla luder bara dra åt helvete

Är inte skyldig dig ett piss min lilla pussydoll
Jag hyser inget hat ändå åh nej vad är det då?
Men bara för att jag gör låtar och har spelningar
Reser runt en jävla massa har du visst förväntningar

Som om man bara för att vi knulla ska du följa med
Snälla lilla flicka, tro mig det finns många andra mer
Du fick mig för en natt men tror du att du har mig nu?
Jag är påväg till nästa stad och även där vill någon ha kuk

Vissa tycker att jag är en manlig hora
Men jag säger jag är singel, har kondom så inge problemoes
Har inget att förlora, så länge du vill ha
Så kan jag ge en bit av mig så länge som jag själv vill ha

Är inte intresserad av att ha förhållande
Så lyssna nu på vers två som säger dig ett och annat om det
Och fattar du inte än så är det inte mitt problem
Jag är en trevlig snubbe som bara älskar dyka mellan ben

Lilla gumman du kan dra åt helvete
Du har ingenting att ge mig nu
Snälla rara bara dra åt helvete

Lilla gumman du kan dra åt helvete
Eller ta ditt eget liv typ nu
Så jävla luder bara dra åt helvete

-

Förlåt Osce att jag snor din musik, thihi! ;)


Kommentarer
Postat av: jasmin yilmaz

fin blogg =)

2009-12-26 @ 15:32:29
URL: http://kattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0