Lördagsmys

Sitter och myser i min rosa mjukis-tröja, som jag förövrigt sytt helt själv. :)
Blev faktist väldigt nöjd med den, och den är extremt skön också!
Fast det är lite tråkigt att jag inte kan lyssna på musik.
Eller jag kan ju, men har råkats häva ner en stor kontakt med foten,
och jag orkar inte böja mig ner och koppla in den igen.. Det lät för ansträngande. :)

Men jag ska iallafall snart gå och tjata på mamma att jag vill beställa hårförlängning,
jag tycker det är så tråkigt när håret är så kort. Det går inte att göra nånting med det.
Har även tänkt få en kamera i julklapp, så nu behöver jag eran hjälp.
Jag får praktist taget vilken jag vill, så tipsa mig om någon som är bra! :)
Alltså en systemkamera. Men helst inte över 6000kr.


Ikväll ska jag nog gå på detdär UH-discot, om jag hittar någon kul typ att gå med.
Fast bara för att jag planerat det så blir det säkert inte så..
Men vi får se vad som händer. ^^


Duschade nyss, så därför är håret så konstigt och blött.

Puss&ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0