Fokusdag

Skolan har faktist varit riktigt chill idag.
Gick först på SO på morgon, för visste inte vars jag skulle vara..
Så satt jag vid datorn där i ungefär 1 timme.
(fick göra vad jag ville på datorn för att jag var "vilse")
Sen tog jag en lite överdrivet lång lunch (1 lektion innan lunchen började..)
men har inte haft någon mobil så vi skyller förseningarna på det ;)
Så kom väl en halvtimme sent ellernå till engelskan,
där jag tränade på glosor och sedan gjorde dom, alla rätt ;)
Sen hade vi egentligen lunch, och då tog jag det lugnt i 2 timmar..
Sen gick jag på fördjupning i 40 min där vi såg film, och sen slutade vi.
Fett nice dag! ;)

Senare var vi tjejer från 8G & 8H på KUM,
där vi fick höra lite om preventinmedel, könssjukdomar osv..
Jag tror ALDRIG den där bilden på nå vårtor i underlivet kommer fa bort från min hjärna..
Kommer nog inte kunna sova inatt, fyfan :(
Efteråt så pratade vi lite om p-piller osv,
ska dit på måndag och boka tid för att få såna. (kom ihåg, Linda! KOM IHÅG!)
Och så fick vi varsin kondom sen. Eller jaa.. dom fick 1,
jag fick 3 st + ett paket :o haha, men he najs! :)

Nu ska jag leta min försvunna mobil..

Puss&ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0