Du får mig att må bra

Jag orkar inte börja berätta om helgen,
det har inte hänt så mycket.


Kan bara säga att jag fick världens mysigaste överraskning inatt,
när jag låg och sov. Vaknade ca kl 04 av att någon sa "hallå" flera gånger,
och när jag kollade upp så var det Oscar som satt där i sängen, awii :)
Fast som sagt, han tar nåjävulskt stor plats när han sover,
så har typ fått ligga halvt på golvet, haha..

Ville bara tillägga att ***** är helt jävla körd i huvudet! :)
Blir sur på mig när jag inte ens gjort något, helt sjukt.
Sen när jag är sur tillbaks; "varför är du sur?
Jag som har varit så jävla snäll mot dig!"

Mm, visst, skitsnäll..
Aja.. synd att det finns så många idioter här i världen.

Puss&ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0